FAQ

 JAK KUPOWAĆ?

Jeśli chcesz kupić interesujący Cię mebel, za pomocą jednego kliknięcia wrzuć go do swojego wirtualnego koszyka "Dodaj do koszyka". Pamiętaj, że dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.

Wyskakujące okno jest potwierdzeniem dodania produktu do koszyka. W tym momencie możesz kontynuować zakupy lub kliknąć w "Przejdź do koszyka" i sprawdzić poprawność składanego zamówienia. Jeżeli posiadasz kod rabatowy - możesz go teraz wpisać. Jeśli wszystko się zgadza - "Przejdź do kasy".

Wypełnij swoje dane - adres wysyłki oraz adres rozliczeniowy (dane do Rachunku).

Kolejny krok to wybór sposobu dostawy. 

W ostatnim kroku widzisz podsumowanie swojego zamówienia oraz potwierdzasz zamówienie wybierając jeden ze sposobów płatności.

Kiedy przejdziesz już wszystkie etapy składania zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail potwierdzającą jego złożenie.

Zamówiony przez Ciebie towar dostarczamy w uzgodnionym z Tobą terminie i według wcześniej ustalonych zasad. Wraz z zamawianym towarem otrzymasz również Rachunek.

 

GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ INFORMACJE, KTÓRE NIE SĄ ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM?

Jeżeli potrzebujesz informacji na temat naszych metod płatności, wysyłki, zwrotów lub aukcji, kliknij na linki znajdujące się na dole strony, znajdziesz w nich Regulamin, Politykę Prywatności, Politykę cookies.

 

JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Możesz sprawdzić status każdej przesyłki przy pomocy linku do śledzenia, otrzymanego drogą email.

 

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE?

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia chęci zwrotu produktu, wyślemy do Ciebie informacje o procedurze zwrotu.